10 головних міфів про електромобілі

Електромобілі для багатьох це не тільки предмет розкоші, то і засіб пересування з майбутнього. Відраджують від купівлі такої машини багато міфів, які поширені в суспільстві. Щоб розвіяти їх, потрібно подивитися на ситуацію з різних сторін.

Автомобиль 10 головних міфів про електромобілі

Недолік матеріалів для виробництва акумуляторних батарей

Міфи свідчать про те, що світових запасів мало для виробництва літієвих і кобальтових акумуляторів для машин. Але це не відповідає дійсності – запасів матеріалів вистачить, щоб створити близько 1 мільярда машин без загрози навколишньому середовищу.

Додатковий плюс в тому, що ємнісні акумулятори постійно оновлюються. А тому кобальт і літій можуть і не знадобитися в найближчому майбутньому.

Електрику для автомобілів виготовляється з вуглеводнів

Справді, енергія не з’являється з порожнечі, але зараз відсоток отримання енергії з відновлюваних джерел не перевищує 4%. Менше залежати від вуглеводню можна, використовуючи електрику від сонячних батарей та вітряків. Відсоток енергії від відновлюваних джерел повинен бути понад 20% від загальної кількості.

Електромобілі не можуть їздити в сильні морози

Сучасні акумулятори більше страждають від високих температур, ніж від морозів. При сильному мінусі вони втрачають місткість, але все-таки без особливих проблем заводяться на морозі. Є північні регіони, де складно використовувати електромобілі. Але вони становлять не більш 1% від загальної території.

Авто на електричній тязі не впливають на економіку країн

Справді, попит на нафту та її похідні досить великий у світі. Але є й інші види транспорту, які її споживають. Наприклад, літаки та вантажні авто. Завдати істотної шкоди економіці будь-якої країни електромобілі не можуть.

Акумуляторні батареї будуть отруювати планету

Проблема з утилізацією сировини є, але вже в деяких країнах запущені перші проекти з утилізації батарей. Це дозволить їх переробляти практично повністю без шкоди для планети. Також є багато інших способів, які дозволяють вдихнути в акумулятори друге життя і використовувати їх у побуті.

Автомобіль на електротязі не може проїхати велику відстань

Машина вартістю близько 12-15 тисяч може проїхати близько 100 кілометрів влітку і 80 кілометрів взимку. Дорожчі автомобілі й того більше. При цьому китайські виробники налагоджують серійний випуск авто з автономним пробігом близько 350 кілометрів. Такі машини дозволять купувати електромобілі середнього класу, не піклуючись про кількість кілометрів.

Автомобиль 10 головних міфів про електромобілі

Електромобіль потрібно заряджати понад 24 години

Деякі види машин довго заряджаються від побутових розеток, а стаціонарні зарядні станції поширені не сильно. А тому популярністю користуються машини, які повністю заряджаються через 8 годин.

Авто на «зеленій» енергії ще занадто дорогі

Модель автомобіля Тесла в Америці в базовій комплектації коштує близько 35 тисяч доларів. Є і більш бюджетні моделі, вартість яких варіюється в межах 20-30 тисяч. На вторинному ринку США та України є багато варіантів машин середньою вартістю близько 15 тисяч доларів. А тому підібрати хороший електромобіль зі США немає ніяких проблем.

Слабо розвинена інфраструктура

Лідируючі позиції в цій галузі все ж займає Америка. Тут переглянули своє ставлення до електромобілів не лише приватні компанії, але і сама держава. А тому плануються великі інвестиції в цю сферу у розмірі понад 50 мільярдів доларів. Така ж ситуація і в Європі.

Додаткові дотації від держав стануть причиною ще більшого поширення електромобілів повсюдно, в тому числі й на території України та інших країн. У найближчі 7-10 років планується будівництво великої кількості заправок із зеленою енергією.